johnvanlonden.reismee.nl

Bali

Nou moet ik zeggen dat ik nog niet helemaal in het ritme zit,misschien toch een kleine jetlag.

gisteren even naar het strand geweest met een groepje nederlanders dat hier woont, en vooral drinkt haha.Ben op tijd naar huis gegaan, en naar bed maar je herkent het misschien wel zo'n nacht waarin je elk uur ziet wegtikken.

Vandaag ga ik even een staff vergadering in de R.C bijwonen en daarna effe in de pool liggen.

Groetjes en liefs John

Sanja

Hey John,

Super leuk om je te volgen!
Geniet van je welverdiende vakantie eerst daarna ga je toch veel te hard aan slag.
liefs,
Sanja (en Damian (jammer dat je hem niet nog ff hebt gezien, wordt toch je leerling later, haha dan maar in Singapore))

Suus Marco

Hè lieve John ja je zal wel even tijd nodig hebben om je draai te vinden. De overgang is ook zo enorm. Lekker relaxen en veel drinken en alles komt goed. X suus

andre

gaaf toch john dat je het gedaan hebt er gaat een wereld voor je open en wat je mij geschreven hebt dat klopt er loopt zat spul ik denk dat je je draai wel kunt vinden gr andre