johnvanlonden.reismee.nl

abraham

Ik was al 6 uur eerder dan in nederland 50 jaar geworden, tja waar blijft de tijd. Ik heb het op Bali gevierd en het was erg gezellig.

(te)veel champagne gedronken, en voel me nu inderdaad 80. Verder zijn de voorbereidingen in Singapore in volle gang, Als alles een beetje meezit denk ik dat we half okt open gaan.

Ik heb er zin in,want hier op Bali is het wel gezellig en ik doe ook wel wat, maar mijn handen jeuken om zeg maar echt aan de slag te gaan .

Ik hou jullie op de hoogte.

Love you all.xxx

Reacties

Reacties

Greetje Reijnen

John, van harte gefeliciteerd!
50 jaar jong toch!
En zo te zien was het gezellig!
Heel veel liefs en de groetjes daar zeg maar van ibu.
Doeiii Greetje

Je zusje

He grote broer, van harte gefeliciteerd. Jammer dat we er niet bij konden zijn, maar we doen het gewoon nog een keer over. Het ziet er wel heel gezellig uit. Geniet er maar lekker van. X HMYS

sylvania

Happy birthday!! toch geen verkeerde plek op aarde om je vijftigste verjaardag te vieren!!X syl

philip

Hoi John,
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Jammer dat ik niet op de borrel kon zijn;-)
groetjes Philip

Bart & Marijke

He John, leef je nog (na je verjaardagspartijtje)? En gebeurt er daar nog wat? Wij willen nieuws!

B&M

Bar & Mar

Nieuws John, NIEUWS, NIIEEEUUUWWWWSSSSSS!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!