johnvanlonden.reismee.nl

bijna Singa


bijna Singa!

18 september 2011

Beste allemaal,
Hier dan eindelijk weer eens een berichtje van mij, dat jullie een tijdje niets van mij hebben gehoord is omdat er nog niet veel veranderd is.
Ben op dit moment nog op Bali en vlieg zaterdag naar Singapore, nou ook toevallig dat de formule 1 daar Zondag is en dat Andre 2 kaartjes heeft geregeld, rara wie gaat daar nou naartoe!? Ma,di,wo heb ik afspraken voor R.C. Singapore en Do vlieg ik weer terug naar Bali. De verwachting is nog steeds dat we de derde week Oktober opengaan. Ik zal dus nog een week of twee op Bali blijven wat natuurlijk geen straf is.Van de week ben ik op mijn motorbike aangehouden door de politie geen geldig rijbewijs,geen helm op en een blanke , gelukkig had ik al gehoord hoe de politie hier te werk gaat, dus in mijn linkerbroekzak het meeste geld en in mijn rechter 70.000 roupia en het kopie van mijn paspoort. Je kan van mij aannemen dat de kopie van mijn paspoort niet bekeken werd en de 70.000 roupia in de zak van meneer agent verdween! Leve de corruptie 6.50 euro lichter en johnny mocht doorrijden.
Van de week hebben we Esther haar verjaardag gevierd met een brunch in wel een heel fraai resort ergens in jambaran, een stukje de trap af en de rest met de lift langs de klif naar het prachtige strand beneden . Het was heel verrassend en erg gezellig, heel verrassend was ook de weg terug nadat we uit de lift waren gestapt en de trappen omhoog zwoegden, dat gaat wat minder als je een paar glaasjes bubbels op hebt ,kwam mij daar een een lange fel groene slang het pad af zo een met een rood gespleten tongetje ik kon geen kant op en hij ook niet! Louis een gollega kon nog zijn gitaar voor zijn benen zetten, de slang gleed langs Louis heen mijn kant op en dacht stil blijven staan, maar ja dat dacht die slang blijkbaar ook! Gelukkig had hij geen trek in me en ik had al een slangleren riem gekocht en zo vervolgde hij zijn weg naar beneden.Was wel even een momentje!
De rest van de week werk ik in de R.C. Bali wat erg leuk is, zit op dit moment in Jakko zijn huis die op vakantie is in Belanda(ned). Als hij terug is verhuis ik nog 2/3 weekjes naar een andere villa en dan def naar Singapore.
Ik hou jullie op de hoogte,

love you all. x

Reacties

Reacties

andre

nou john dat is nog al een verhaal met die slang heb je nog niet eens een bubbel open getrokken in singapore zal je bijna gebeten zijn maar gelukkig kwam het niet zo veer ik hoop dat je het naar je zin krijgt in je toko gr andre

xander

heee John.. lang niet gezien en gesproken. hoop dat je een leuke tijd krijgt en ik kijk uit naar je verhalen..
groetjes Xander (st.joris)

Marijke

Nou John, misschien zag die slang de jouwe en scheet ie zelf in z'n broek!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!