johnvanlonden.reismee.nl

heen en weer

Hallo beste allemaal,
Hier nog even een update vanuit Bali-Singapore. Op dit moment zijn we druk bezig om de puzzel in elkaar te laten vallen. Deze week gaat de container met al het houtwerk, o.a tafels, vloerdelen,wanden etc vertrekken vanuit Bali dat zal ong 2 weken duren voordat die in Singa is. Ook de bar krukken, die uit China komen zijn inmiddels onderweg. Al om al denk ik dat het dus eind Okt zal worden voor we de eerste fles bubbels kunnen open trekken. Verleden week nog in Singa geweest, uiteraard met de grand prix het is wel kikke om vanaf het dak van de sands (super duur hotel) de grand prix te bekijken. Maar er moest natuurlijk ook gewerkt worden. (haha)
De Red Carpet Bali draait als een trein het is er bijna elke avond wel feest, en dat is best vermoeiend voor de managers? Van de week nog met zijn allen naar de beach geweest muziekje maken, bbq , en wijn drinken. Onze groep werd steeds groter, er kwamen steeds meer mensen bij waaronder ook een zekere Lynn die ook uit Belanda komt, een leuke dame maar ik denk dat ze heel wat emotionele bagage met zich mee draagt een beetje mysteriues is ze wel, afijn het was erg gezellig en we hebben tot in de kleine uurtjes gekletst.
Deze week werk ik in Bali en waarschijnlijk vlieg ik volgende week weer naar Singapore, Jakko is inmiddels terug van zijn vakantie en dus kon ik weer verhuizen, zit nu in een leuke villa met zwembad vlakbij de Red Carpet. Inmiddels hebben we de eerste 2 meisjes van Singa naar Bali laten komen voor training zodat ze kunnen leren wat de Red Carpet voor een formule is.Ook gaan er 3 meisjes van Bali mee naar Singa die zijn al bekend met de formule,wat de keuken betreft moet ik het nog even aanzien er werken veel Fillipino,s in Singa die zijn goedkoper maar je mag er niet zoveel in dienst hebben. Als je 3 singa people in dienst hebt mag je één filipo of indo in dienst nemen, dat wordt nog even puzzelen. Verder is het nog allemaal even afwachten. Maar zoals je weet ooit komt het allemaal goed.
Nou beste allemaal, vanuit een zonnig Bali, tot de volgende keer.
Love you all. John

Philip

Hoi John,
En Hollandse dame...is het echt alleen maar bij kletsen gebleven? Het klinkt allemaal erg plezierig en veel beter dan wat wij hier beleven.
Gr P & M en de kids

andre

nou john nu wordt het allemaal wel spannend komt steeds dichterbij maar is beter voor jou want al die feestjes hou jij toch niet vannnn misschien moet je wel een paar thai ladies in dienst nemen ha ha

andre

heb je het zo druk john met je nieuwezaak zeker wel wennen of nie ieder geval veel succes hoor van je groettjes