johnvanlonden.reismee.nl

Singapore update

Singapore.
Hier dan even een update, na een vertraging van 7 wk en veel heen en weer gependel tussen Singa en Bali ga ik dan eindelijk van de week def naar Singapore.
We hadden enorm veel gezeik met een container die van Surabaja naar Singa moest, die is 6 wk door de douane vastgehouden voordat die mocht vertrekken. Je begrijpt dat er dus wel wat onder de tafel door moest, anders had die er nu nog gestaan! Ook in Singa zelf loopt het stroef zo achterlijk veel regels dat de regels in Nederland echt helemaal niets voorstellen.
Ook voor mijn werkvergunning moet er heel wat gebeuren, daar zijn ze nu mee aan de slag gegaan, maar eerst moet ik nog een medische keuring ondergaan,ingeent zijn tegen allerlei enge ziektes ook moet ik mijn sociale hygiene weer opnieuw doen, maar dan moet je eerst een vergunning hebben om een zaak te beginnen. Het fijne hieraan is dat er eerst zo'n 12 verschillende instanties hun goedkeuring moeten geven en dan pas kan je weer verder. Nou ja het is nou eenmaal niet anders en we gaan gewoon vrolijk door.Ik ben blij dat ik nu naar Singa ga en kan gaan knallen, Bali is leuk,gezellig en heerlijk maar ik heb het nu wel gezien.
Afgelopen weekend ben ik wezen duiken op Nusa Lembonhang, het eiland waar ik 10 jr geleden ook ben geweest met Andre zijn trouwen, en helaas ook dit eiland is ten prooi gevallen aan het tourisme het enige wat blijft is 31 graden en de witte stranden.Ik zal proberen jullie wat vaker op de hoogte te stellen en zal de volgende keer foto's mee sturen van de Red Carpet Singapore.
Love you all.
Cheers

Reacties

Reacties

Tos Sahuleka

Hey John, leuk te horen dat het een beetje opschiet in Singapore. Wat een mazzelkont ben je toch. Ik ben benieuwd naar de foto's van de Red Carpet Singapore.
Selamat, tos en hennie

Coby Swank

Lieve John,
Fijn dat de Red Carpet er nu eindelijk van gaat komen: er komt nog heel wat voor kijken!
Bedankt voor je kaart uit Bali; wat een fantastische tijd maak je mee.
Hier wacht ik met spanning af op de komst van mijn kleinzoon, het kan nu elke dag gebeuren.
Veel succes gewenst, liefs, Coby Swank

andre

je hebt aardig wat te doen zo hoor ik wel maar voor jou is dat beterdan alleen maar naar de albert hein en dan naar de riffell en naar huis hou je taai leuk om weer wat gehoord te hebben veel geluk er mee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!