johnvanlonden.reismee.nl

red carpet

Ik ben nu 10 dagen op Bali en 2 augustus vlieg ik voor een dag of 3/4 naar Singapore. Ik heb inmiddels al een paar dagen mee gedraaid in de Red Carpet, een beetje het personeel aansturen en muziek draaien.Op elke avond werken er 6 serveersters,3 barkeepers,3 koks,3 schoonmakers, 2 valed parking boys,1 casseire, 2 man secrurity buiten en dan nog 2 managers.

Nou moet ik wel zeggen dat ze ala de hardans getraind zijn, ze werken hard en weten precies wat ze moeten doen, maar je moet ze wel blijven aansturen dus als mister John of big boss Singapore iets vraagt dan gebeurd het ook.

Je kan hier ook veel personeel hebben want ze verdienen, vergeleken met in Nederland bijna niks ter indicatie een serveerster krijgt 100 euro per maand 6dgn in de week maar dan wel excl fooi, maar die5% betaald hier elke gast boven op zijn rekening.

Verder zijn er hier geen regels, alles is goed zolang je af en toe het stamhoofd een klein enveloppeje geeft, dat zal in Singapore wel heel anders worden daar heb je nog meer regeltjes dan in Nederleand, heb ik weer!

Verder heb ik mijn momenten dat ik jullie mis, dat gaat op en neer en natuurlijk mis ik Em en mijn kind Jackson, maar dat hoort er nu eenmaal bij en daar sla ik me wel doorheen. Mijn gevoel zei me dat ik deze uitdaging aan moest nemen.

ik ga nu een kleine Bintang nemen en hou jullie op de hoogte.

Love you all. xxx John

Reacties

Reacties

Sander Andreewiltens

Hey John,cool man,leuk project.Heb uiteraard webside even bekeken en ziet er allemaal erg luxe uit.Ben je ook aandeelhouder of in loondienst?In elk geval heel veel succes en hartelijke groeten uit een warm Costa Rica.Sander

sylvania

Super!! had al wat geruchten gehoord dat je was vertrokken! Kon je ook niet meer vinden op de place d'invalides!!hahaha
Ga zeker je blog volgen, helemaal spannend zo een onderneming. Succes xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!