johnvanlonden.reismee.nl

singapore

Hier even wat foto,s van het appartement in Singapore. Ben er net 3 dagen geweest en ik weet wel dat Sin groot is maar zo groot! jezus man wat een stad.

Een uur in de taxi is niks,en dan nog het zogenaamde Singlish een soort Engels en maleis doorelkaar, toen de aannemer me ging vertellen hoe hij de keukenvloer 20cm omhoog ging maken had ik het idee dat hij er een etage bovenop wilde zetten! Dan begrijp je wel dat de gesprekken hier erg moeizaam verlopen.

Ben nu weer in Bali en ga zo even chillen on the beach, ik hou jullie op de hoogte.

Love you all.

Reacties

Reacties

Marco & Suus

Hey grote vriend, ziet er allemaal super uit.
Hoop dat je een beetje aan het wennen bent aan deze mega verandering.
Hier alles zijn gangetje, en de meest natte zomer ooit geloof ik Jezus wat een kut weer zeg alleen daarom zou je al emigreren.
Liefs uit Scheveningen Joiiiiiiiii

andre

nou dat ziet er fraai uit john dit is wel wat anders dan die sch vissers huisjes en het kleine terrasje van de riffell de boys vragen constant hoe het zo beetje verloopt met die gozer hou je taai gabber

sonja

Hee johnno nou dat klinkt allemaal super gelukkig hier is het k weer de zomer vliegt voorbij jij zit beter hier alles rustig we missen je wel hoor xxxsonja

Anneke

Lief, fijn dat het zo goed gaat! Wilde je even vertellen dat ik tegenwoordig verloofd ben... Chris is op vakantie door zijn knietjes gegaan! Geniet daar, dikke zoen

Bonnie

He Johnnie!!!!! Wat gezellig allemaal, maarre......Singapore gezelliger dan Bangkok?
Geniet, ik lees lekker mee! en groeten daar!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!